O mnie

Mam na imię Karol
Miasto: Poznań, WLKP
Wykształcenie: -technik informatyk specjalizacja multimedia i grafika komputerowa
  - Licencjat: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  - Magisterka : Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Praca - Branża motoryzacyjna

Motoryzacja towarzyszy od zawsze mi, już od małego lubiłem się bawić w samochodzie. Od 17 roku życia posiadam prawo jazdy, a od 2004 własny samochód, jest nim Fiat 126p. Stałem się jego właścicielem w bardzo przykrych okolicznościach przejąłem go po Ś.p. Dziadku. Posiadanie tego pojazdu zmusiło mnie do poznawania dokładniejsze budowy samochodów. Co później stało się moją pasją, hobby na spędzanie wolnego czasu. jak mam chwilę wolną schodzę do garażu i działam coś przy bolidzie. Posiadanie Fiata 126p i dostęp do Internetu spowodował mój udział w  licznych zlotach i miłych znajomości, niektóre trwają do dziś. Pierwszym Ogólnopolskim Zlotem, w którym uczestniczyłem był IV Ogólnopolski Zlot Fiata 126p we Wrocławiu 2007. Rok później czyli 2008 przypadło mi w zaszczycie współorganizować V Ogólnopolski Zlot Fiatów 126p w Poznaniu w dniach 22-24 sierpnia 2008. W 2009 byłem co prawda tylko na jedne dzień ale bardzo miły na VI Ogólnopolskim Zlocie w Bydgoszczy.  W 2010 roku rozpoczęcie sezonu wzięcie udział w Paradzie Aut Zabytkowych i Fiatów 126p w 1 maja 2010 w Wolsztynie. Zawitałem oczywiście na 10 Ogólnopolski do Łodzi. W 2011 roku rozpoczynam sezon w Wolsztynie, poźniej pojawiamy się na II Międzynarodowym w Kórniku, żeby na koniec okresu letniego zawitać ponownie do Łodzi. 2012 rok minął na odwiedzaniu Nocy Klasyków, wizty na II Międzynarodowym Zlocie Sabbów w Mosienie, w sierpniu na Ogólnopolski zawitaliśmy do Torunia, żeby ponownie spotakć się we wrześniu w Łodzi. 10 Ogólnopolski Zlot w Łodzi byłem częściowo, po powrocie kilka dni poźniej bierzemy udział w Forza Italia na Torze Poznań - włoszczyzna na Torze Poznan (Autorstrada nr 09-10/2013 (10) - ładne zdjęcie na pierszym planie moj samochód). W 2014 odwiedzamy Płock, podrodze Piknik u Czestera, by sezon zakończyć w Łodzi. 2015 przyniósł wyzwanie więc rozpoczynamy sezon wyjazdem do Międzydroji w czasie trasy skończył się rozrusznik... ale przed 12 Ogólnopolskim Zlotem w Krakowie wymieniamy i trasę do miasta Smoka Wawelskiego pokonujmy w 6 godzin 40 minut (40 minut w sumie na bramkach). Tego samego dnia zwiedzamy miasto, niestety z powodów rodzinnych w sobotę muszę wracać do Poznania... powrót jechaliśmy w 7 godzin - masakryczne warunku pogodowe. Rok 2016 rozpoczęty trasą ponad 1000 km jednego dnia m.in. Poznań - Szczeciń - Pasewalk - Anklam - Karlsburg - Wolgast - Heringsdorf - Ahlbeck - Świonujście - Poznań. Następny sezon zaczeliśmy już w marcu wycieczką do Pocztamu (Niemcy) i tu się okazało, że niestety trzeba się zmierzyć z remontem blacharskim... Pojechaliśmy jeszcze do Oławy, do Łodzi nie dojechałem z powodów zdrowotnych. Ale w paździeniku przeszedł drobny remonci blacharski: oba błotniki, podszybie, pas przedni, podłoga bagażnika... już prawie cały złożony... zostało tapicerkę dokręcic i odpowietrzyć hamulce i sprzęgło wymienić i zaczynam sezon 2018....Rok 2019 też jak zawsze zweryfikował pralny wyjazdowe udało się odbyć kilka tras. Sezon zacząłem w kwietniu wyjazdem, z którego wróciłem na lawecie 4 km od domu ukruszył się kabel zasilający oraz oderwało się denko filtra powietrza. Od razu została wymieniona pompa paliwowa, gaźnik wyczyszczony, wymieniona uszczelka pod kapą zaworów i oczywiście naprawiony kabel zasilania. Pojazd ożył i zawiózł nas na Zlot do Oławy. Rok 2020 rozpoczęty został już można powiedzieć, że pod koniec lutego z powodu przykrego wyjazdu na pogrzeb Czestera.  Potem sytuacja się skomplikował przez problem z Cornowirusem. Czas został wykorzystany na uzupełninie i poprawę zabezpieczenia antykorozyjnego  samochodu. Wyjazd pierwszy dla przyjemności nastąpił dopiero w lipcu i to tylko trasy wokół komina. Spowodowane to odwoływaniem imprez,  a te co się odbywają kolidują z moją pracą a urlop w tym roku będzie dopiero pod koniec września. Rok 2021 rozpoczynamy od porządnego przeglądu samochodu. Wymiany opon na nowe, bo stare już miały 14 - 15 lat.

Od 1992 roku nie odpuściłem żadnych targów Motoryzacyjnych, chociaż te dzisiejsze nie przypominają tych z lat 90 kiedy to było dużo samochodów na nich. Od roku 2007 zamieszczam fotorelacje na mojej stronie.